ZOMBIERNE KOMMER!

Jeg er lige vågnet fra den VILDESTE drøm! Jeg drømte at et eksperiment, hvor en form for bakterier blev inficeret et lig, gik galt på en militærbase hvor jeg var forsker, og en zombie blev skabt. Selvfølgelig gik det vildt stærkt for zombien at udvide sin hær, og pludselig fandt jeg mug selv i en hovedløs flugt fra zombieepedemien. Heldigvis for mig kunne jeg flyve, så det gik lidt hurtigere for mig at bevæge mig, end de inficerede. I min flugt kom jeg forbi et vindue hvor Lin ekskæreste sad og spiste havregrød. Jeg fik ham ud af vinduet og med mig. Han kunne også flyve. Det var sammen med ham jeg lærte det i sin tid.
Vi fløj længe og hurtigt, og nogle gange op over skyerne. Zombiernes leder Gabriel, som var lidt smartere end de andre, og også kunne flyve, var i hælene på os, men han var ikke lige så hurtig som os, så efterhånden sakkede han et godt stykke bagud. Det var heldigt, for lige frem for os kunne vi se er lyn flænge luften, og det er svært dumt at flyve i tordenvejr. På en tilsyneladende øde ø-kyst fandt vi dog et hotel, og spurgte om de havde et rum hvor det ikke var så nemt at finde os. Portieren fnes, for han troede vi gemte os for vores respektive partnere. Så gav han os en nøgle til et rum, der ikke så ud af andet end et pulterrum fyldt med ragelse. Men vi lagde os på ryggen på en pressening der lå i rummet, og så gled vi nedad...
Da vi kom frem var vi pludselig i et hotel forholdsvis lig det vi kom fra, bare kun med ét værelse - vores.
Det hemmelige værelse var på den modsatte side af jordoverfladen, i en "underverden" hvor tyngekraften blev vendt. Her kunne vi tale for første gang siden det begyndte, om hvad vi skulle gøre, og hvordan vi skulle gribe det an. Vi måtte finde en kur mod disse bakterier, der både inficerede levende og døde, men vi vidste ikke helt hvordan. Vores tanker gik mod bredspektret antibiotika, men hvordan vi skulle give det til så mange zombier, kunne vi ikke helt greje, såvel som hvor vi skulle få så stor en mængde fra.
I mellemtiden havde Gabriel taget to børn som gidsler, mine søstre, og han havde søgt ly i sit kæmpe slot (jeg begynder at tro at Gabriel ikke er zombie, men vampyr..) hvor han skulle finde oplysninger på hvor vi kunne have gemt os, i form af en liste iver mulige gemmesteder i verden.
Men da han åbner sit skrivebord finder han ud af at nogen har været at snuse, for alle hans ting er helt rodet sammen, og listen mangler...
Og så vågnede jeg
Hvem mon har været på spil hos Gabriel? hvordan bliver vi af med epedemien, og får redder verden? Og hvorfor er det min ekskæreste, ikke min kæreste jeg flygter sammen med?